Exotist

Eден нов бенд кај нас! Свират неколку месеци. Лично ги неам слушнато, но го слушнав Лазе (десно на сликата) а Васко сите го имате слушнато (Ех. Demency, лево) и маме ебаваат па според тоа очекувам да биде нешто јако! Мајспејс немаат сеа за сеа, коа ќе имаат ќе го додадеме. Во скоро време се очекува свирка! Имаат 6-7 песни досега. Засега толку информации има за нив! Во потрага по басист се! Кој сака да се обиде нека остави во коментар мсн или e-mail и дечките од бендот ќе го контактираат. :) Ајт нека им е со среќа на нив!

НАПОМЕНА! За да оставате коментари напраите акаунт на www.blogger.com и после тоа можете кај сакате да кењате по блогови! :)



Еве и од момците едно фото :)




6 comments:

ExecutoR said...

Jas gi imam slusnato i sakam pak da gi slusnam. Rasturaat. KOGA KE IMAAT SVIRKA, SITE DA SE TAMU!!!

The Soulcollector said...

Обавезно! Ја таму ќе бидам сигурно! Баш ме интересира какви ќе бидат, зашто како што реков горе, како поединци се одлични! А басисти не се срамете да се понудите! :)

Hentai said...

е само уше да знаев да трзам на бас...

Unknown said...

Ја знам бас да свирам онака добро, и со прсти свирам, и го иам научено она со три прста ко трзалица брзо да се свири така да... (ко мики од Формлес и Ембрио) али ми фуфка да се пријавам,башка школово замара, а и наскоро ке имам бенд за кого наскоро ке чуете :) Нешо Technical Obscura, Necrophagist, Death, Cynic, Spiral Architect ствари ке бидеме :P Hentai друже веруј ми боље е со прсти да научиш!

Unknown said...

Да не се Believer стил на свирење? Или? нешо инфлуенцес кажете, ми се свиѓа името бтв :Р

The Soulcollector said...

Епа пријави се :)

Post a Comment